Komentáře jsou vypnuty na tento post

Vzdělání by měly být vědomosti, které člověk vědomě chce, baví jej a váží si jich. Vědomosti z kterých dokáže těžit a rozvíjet sebe i okolí. Vzdělání by neměly být slova k uspokojení učitelů a řádu, z kterého většinu zapomeneme, nebo se učíme proti své vůli a jediné co nám je útěchou je dobrá známka a pochvala že jsme dokázali splnit kritéria.


Vzdělání by měly být vědomosti, které člověk vědomě chce, baví jej a váží si jich. Vědomosti z kterých dokáže těžit a rozvíjet sebe i okolí. Vzdělání by neměly být slova k uspokojení učitelů a řádu, z kterého většinu zapomeneme, nebo se učíme proti své vůli a jediné co nám je útěchou je dobrá známka a pochvala že jsme dokázali splnit kritéria.

mm

Jiří Košárek

Svoboda, vzájemný respekt, důvěra a komunikace jsou pilíře, na kterých by měly stát všechny mezilidské vztahy, a hlavně vztahy mezi dítětem a dospělým. Pokud aplikujeme tyto základní principy na oblast vzdělávání dětí, získáme úplně jiný pohled. Vzejde nám z toho svobodné, přirozené vzdělávání, které je diametrálně odlišné od v současnosti převažujícího modelu, tedy zkostnatělého státního školství. Po dokončení Vysoké školy ekonomické jsem si toto všechno uvědomil a v březnu roku 2012 jsem založil tuto stránku.