Zatím žádné komentáře

II. setkání Svobody učení s Quincy Russellem

Zveme tímto na další z řady setkání příznivců svobodného vzdělávání, tentokrát s hostem – Quincy Russellem. Setkání se uskuteční v Paralelní Polis ve druhém patře (Dělnická 43, Praha 7), v sobotu 24. 1. 2015, od 16 hod (událost na Facebooku).

Quincy je absolventem první školy svobodného typu na světě – Summerhillu, kde byl od svých 9 do 16 let (v letech 1975 – 82). Do Summerhillu chodila i jeho žena, bratr, švagři a v celkem nedávné době i jeho děti. Ve 12 letech Quincy začal psát, fotografovat a pořádat fotografické výstavy, od 16 let chodil na uměleckou školu. Dnes je úspěšným dokumentaristou, kameramanem, scénáristou a režisérem na volné noze. (více zde)

Přijďte si s ním popovídat nejen o tom, jaké to je zažít úplnou svobodu ve vzdělávání. Pojďme se seznámit a navzájem inspirovat.

Vstup na setkání je podmíněn zasláním daru o minimální hodnotě 150 Kč na osobu (neplatí pro děti do 12 let), čímž podpoříte nejen organizaci tohoto setkání, ale také celé fungování projektu SvobodaUčení.cz. Děkujeme.

Případně můžete poslat ekvivaletní částku v bitcoinech (min. 19 000 bitů) na naši adresu: 1NZy6EVSAFaA69LpoV­SkxvTAQZ7a9Vu­Crm

Přečtěte si také

  • Škola bere mladým jejich „proč“Škola bere mladým jejich „proč“ Mnoho mladých lidí se dnes cítí ztraceně. Někteří nedokážou dát svému životu směr a nakonec uvíznou u rodičů. Jiní bezcílně střídají různá zaměstnání, které je nebaví a nenaplňují. Za […]
  • Rozdíly mezi Sebeřízeným a progresivním vzdělávánímRozdíly mezi Sebeřízeným a progresivním vzděláváním Ne progresivní vzdělávání, ale Sebeřízené vzdělávání je budoucnost Jak pravidelní čtenáři tohoto blogu vědí, jsem zastáncem Sebeřízeného vzdělávání. Moje vlastní i jiné výzkumy mě […]
mm

SvobodaUčení.cz

Projekt SvobodaUčení.cz funguje od prvních měsíců roku 2012 a za svoji existenci prošel rozsáhlým vývojem. Z původní internetové stránky založené čistě na laickém nadšení se postupem času formuje iniciativa s velkými ambicemi. Naše snažení směřuje jednoznačným směrem: děti vyrůstající ve svobodném, přirozeném a respektujícím prostředí, které jim umožňuje využít veškerý jejich potenciál.