Zatím žádné komentáře

Sugata Mitra a jeho nové experimenty v samostudiu

Vědec věnující se vzdělání Sugata Mitra se vypořádává s největším problémem vzdělávání – nejlepší učitelé a školy nejsou tam, kde je jich potřeba nejvíce. V sérii experimentů ze života od Nového Dillí přes Jižní Afriku do Itálie dává dětem přístup k Internetu, na který dohlíží ony samy, a dosahuje výsledků, které revolučním způsobem mění to, jak smýšlíme o učení.

Přečtěte si také

  • Partnerství mezi zkušenostním učením a cestovánímPartnerství mezi zkušenostním učením a cestováním Oxfordský slovník definuje učení jako „Získávání znalostí či schopností prostřednictvím zkušeností, studia, či výuky“. Již tato krátká definice nám naznačuje, že učení může probíhat různě. […]
  • Školní učitel šesti lekcíŠkolní učitel šesti lekcí Moje aprobace mě opravňuje vyučovat angličtinu a literaturu, ale to vůbec není to, co dělám. Učím školu a získávám za to ocenění. Říkejte mi prosím pane Gatto. Před šestadvaceti lety, […]

dk